Regulamin rezerwacji Baniska Houses

I. Postanowienia ogólne

Niniejszy Regulamin określa warunki, na których można dokonać rezerwacji i wynajmu miejsc noclegowych w wybranym apartamencie („Apartament”). Dokonanie rezerwacji jest jednoznaczne z akceptacją postanowień Regulaminu. Umowa pomiędzy Klientem a Wynajmującym zostaje zawarta w momencie dokonania rezerwacji on-line, za pomocą poczty elektronicznej lub telefonicznie.

II. Rezerwacja

  1. W celu dokonania rezerwacji Klient wybiera termin pobytu. Na adres e-mail Klienta zostanie przesłane potwierdzenie wstępnej rezerwacji. W przypadku braku potwierdzenia wpłaty zadatku w terminie wskazanym w potwierdzeniu, Wynajmujący może anulować rezerwację.
  2. Potwierdzenie rezerwacji wysłane przez Wynajmującego zawiera:
    • datę pobytu Klienta,
    • kwotę należną za wynajem,
    • informację o wysokości zadatku,
    • dane konta bankowego,
    • ogólne warunki rezerwacji.
  3. Po zaksięgowaniu wpłaty Klient otrzyma e-mail potwierdzający oraz kod do głównego wejścia i jednorazowy kod do Apartamentu, gdzie będzie czekała karta dostępu. Zadatek – zgodnie z art. 394 Kodeksu cywilnego – nie podlega zwrotowi.
  4. Jeżeli wpłacony zadatek nie pokrywa całości ceny, Klient uiszcza pozostałą kwotę w terminie wskazanym w potwierdzeniu rezerwacji.

III. Warunki umowy najmu

  1. Cena obejmuje media, wybrane artykuły jednorazowe (środki czystości, kosmetyki) oraz usługi ogólnodostępne dla Gości obiektu.
  2. Pobyt trwa od godz. 15:00 w dniu przyjazdu do godz. 10:00 w dniu wyjazdu.
    • Wcześniejsze zameldowanie możliwe jest wyłącznie po uzgodnieniu i może wymagać dopłaty.
    • Przedłużenie doby pobytowej możliwe jest po uzgodnieniu i może wymagać dopłaty.
    • Baniska Houses świadczą usługi zgodnie z kategorią i standardem; uwagi prosimy zgłaszać niezwłocznie.
  3. Klient niezwłocznie informuje Wynajmującego o zdarzeniach mogących spowodować szkodę lub zagrożenie bezpieczeństwa.
  4. Apartament służy wyłącznie celom mieszkaniowym i nie może być podnajmowany.
  5. Opłata serwisowa doliczana jest zgodnie z potwierdzeniem rezerwacji.
  6. Dziecko do 3 lat śpiące z rodzicami lub we własnym łóżeczku (bez pościeli) – bez opłat; pozostałe dzieci zgodnie z warunkami rezerwacji.
  7. Bezpłatne miejsce parkingowe w wyznaczonym, niestrzeżonym miejscu. Wynajmujący nie odpowiada za pojazdy i mienie pozostawione w pojeździe.
  8. Zameldowanie po 21:00 i wymeldowanie przed 7:00 wymagające obecności obsługi – po wcześniejszym uzgodnieniu; opłata 100 PLN.

IV. Obowiązki Klienta

  1. Liczba osób w Apartamencie jest ograniczona do wskazanej w rezerwacji. Naruszenie może skutkować odmową zameldowania lub blokadą dostępu bez zwrotu środków.
  2. Dokwaterowanie dodatkowych osób wymaga zgody Wynajmującego; rozliczenie zgodnie z ustaleniami stron.
  3. Na terenie obiektu obowiązuje cisza nocna 22:00–06:00. Naruszenie może skutkować natychmiastowym opuszczeniem obiektu bez zwrotu opłat.
  4. Klient i jego Goście odpowiadają za szkody w Apartamencie, częściach wspólnych i na terenie obiektu oraz pokrywają koszty napraw.
  5. Za rzeczy osobiste Klienta i jego Gości Wynajmujący nie odpowiada. Rzeczy pozostawione mogą zostać odesłane na koszt Klienta.
  6. Zakaz palenia na terenie całego obiektu.
  7. Zakaz chodzenia w butach narciarskich w obiekcie; narty i buty należy pozostawić w wyznaczonym miejscu.
  8. Wszystkie karty dostępu należy zwrócić przy wyjeździe; opłata 50 PLN za każdą nieoddana kartę.
  9. Gość ma obowiązek okazać dokument tożsamości na prośbę Wynajmującego; odmowa może skutkować blokadą dostępu.
  10. Parkowanie wyłącznie w miejscach wyznaczonych dla Gości Baniska Houses. Parkowanie przed sklepem dłużej niż 15 minut – zabronione (grozi odholowaniem na koszt właściciela pojazdu).
  11. Anulacja na 30 dni lub więcej przed rozpoczęciem doby hotelowej: zadatek – po uzgodnieniu z recepcją – może zostać wykorzystany do końca bieżącego roku (wg cen na nowy termin). Anulacja poniżej 30 dni lub no-show: zadatek przepada.

V. Czas realizacji zamówienia (rezerwacji)

„Realizacja zamówienia” oznacza świadczenie usługi zakwaterowania w terminie pobytu wskazanym w rezerwacji.

  • Potwierdzenie przyjęcia rezerwacji następuje niezwłocznie po jej złożeniu.
  • Potwierdzenie opłaty i szczegóły dostępu (kody/wejściówki) wysyłane są po zaksięgowaniu wpłaty – nie później niż w dniu przyjazdu zgodnie z warunkami rezerwacji.
  • Usługa jest świadczona w okresie pobytu wskazanym w rezerwacji.

VI. Zmiany w rezerwacji

Zmiana rezerwacji po jej dokonaniu możliwa jest wyłącznie na podstawie indywidualnych ustaleń z Wynajmującym. Zatwierdzenie zmian następuje e-mailem.

VII. Przeniesienie praw i obowiązków

Klient może przenieść prawa z rezerwacji na inną osobę, która przejmie także związane z nią obowiązki. Należy niezwłocznie powiadomić Wynajmującego, podając dane nowej osoby. Osoba przejmująca potwierdza zmianę e-mailem oraz uzupełnia dane osobowe i płatnicze.

VIII. Siła wyższa

  1. Strony nie odpowiadają za niewykonanie lub nienależyte wykonanie umowy spowodowane siłą wyższą.
  2. „Siła wyższa” to zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i zapobieżenia (np. klęski żywiołowe, akty władzy, awarie techniczne). Strona powołująca się na siłę wyższą powinna niezwłocznie powiadomić drugą stronę na piśmie.

IX. Prawo właściwe

Prawem właściwym jest prawo polskie. Spory rozstrzyga sąd właściwy dla siedziby Wynajmującego.

X. Przetwarzanie i ochrona danych osobowych (Administrator danych)

Administrator danych: Magulscy Iwona Magulska, ul. Nowotarska 335, 34-431 Waksmund, NIP: 7352782867, e-mail: kontakt@baniskahouses.pl.

Dane osobowe z rezerwacji są przetwarzane w zakresie niezbędnym do: realizacji obowiązków meldunkowych i podatkowych, wykonania umowy zakwaterowania oraz dochodzenia i obrony roszczeń. Podanie danych jest konieczne do zawarcia i realizacji umowy; ich niepodanie uniemożliwia świadczenie usług.

Osobie, której dane dotyczą, przysługują prawa: dostępu, sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, sprzeciwu, przenoszenia danych oraz skargi do Prezesa UODO (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).

XI. Odstąpienie od umowy

Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni nie przysługuje w odniesieniu do usług zakwaterowania, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi (art. 38 ustawy o prawach konsumenta). Rezygnacja z pobytu możliwa jest zgodnie z zasadami określonymi w niniejszym Regulaminie (w szczególności sekcja IV pkt 11) oraz w warunkach rezerwacji.

Rezygnację/cancelation należy zgłaszać e-mailem na adres: kontakt@baniskahouses.pl.

XII. Reklamacje

Reklamacje dotyczące usług prosimy kierować:

W treści reklamacji prosimy podać dane kontaktowe, numer rezerwacji, opis zastrzeżeń oraz żądanie.

Termin rozpatrzenia: Wynajmujący udzieli odpowiedzi na reklamację w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania.

XIII. Dane firmy (dane rejestrowe i adres)

Wynajmujący:
Magulscy Iwona Magulska
ul. Nowotarska 335,
34-431 Waksmund
NIP: 7352782867
e-mail: kontakt@baniskahouses.pl